Onze missies

Barclay Simpson

Bij Simpson Strong-Tie vergelijken we onze unieke cultuur met een ‘geheime saus’. Onze bedrijfscultuur bestaat uit meerdere ingrediënten die de specifieke vaardigheden en talenten van onze medewerkers weerspiegelen. Net zoals een chef-kok een recept samenstelt, hebben we geprobeerd om de belangrijkste aspecten van onze cultuur te beschrijven.

Onze Missie

We bieden oplossingen die helpen bij het ontwerpen en bouwen van veiligere en stevigere constructies.

Onze Visie

De meest betrouwbare bouwoplossingen voor bouwplaatsen over de hele wereld aanbieden

Onze Waarden

Toen Barc Simpson Simpson Strong-Tie oprichtte, legde hij de essentiële elementen vast die bijdragen aan het succes van het bedrijf en zijn medewerkers. Onze waarden zijn gebaseerd op deze negen beginselen die door Barc zijn uiteengezet :

Related Content

  1. Onze Waarden

    1. Luisteren naar de klant

    “Laten we altijd in gedachten houden dat niemand van ons werk zou hebben zonder klanten. Bouw een vertrouwensrelatie op met je klanten. Leer ze kennen. Toon hen interesse. Geef hen het gevoel dat ze belangrijk zijn. Je zult merken dat ze dan veel meer geïnteresseerd zullen zijn in jou en je producten dan wanneer je hen gewoon een bestelling zou sturen. Ongeacht je rol in het bedrijf, is het van essentieel belang om onze klanten en gebruikers in gedachten te houden, ook al sta je niet in direct contact met hen. Wat verwachten ze van je? Hoe kun je het voor hen gemakkelijker maken? Hoe kun je hun leven gemakkelijker maken?”

    2. Langetermijndenken

    “Goede bedrijfsleiders richten zich op resultaten op lange termijn, niet op kortetermijnwinst. Beschouw je rol in het bedrijf als een langetermijninvesteerder, niet als een daghandelaar. Deze mentaliteit is tegenwoordig zeldzaam in het bedrijfsleven. Langdurige relaties zijn gebaseerd op vertrouwen en respect, en dat geldt ook voor je dagelijkse werk. Toon respect en bouw vertrouwen op bij je klanten, gebruikers en collega’s in alles wat je doet. Wees altijd eenvoudig en duidelijk. Vertel mensen niet wat ze willen horen. Zeg het zoals het is.”

    3. Producten van hoge kwaliteit

    “Als een bedrijf geen hoogwaardig product aanbiedt, zal het slechts kortstondig succes boeken. Onze medewerkers mogen trots zijn op onze producten, want iedereen in het bedrijf helpt om ons niveau van uitmuntendheid te waarborgen. Onthoud dat het werk dat je doet van cruciaal belang is.”

    4. Toonaangevend zijn

    “Een toonaangevend bedrijf trekt de beste mensen aan, en ons succes hangt af van onze medewerkers. Als je een winnaarsmentaliteit hebt, sluit je je instinctief aan bij de besten. Dat is waar het bij de ontwikkeling van een merk om gaat. Als je merk marktleider is, kopen mensen je producten voor dezelfde of een hogere prijs en aanvaarden ze geen alternatief product.”

    5. Het belang van iedereen benadrukken

    “Iedereen is belangrijk in een bedrijf. Iedereen. Dit is absoluut cruciaal en je moet alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat medewerkers zich gewaardeerd voelen. In onze bedrijfscultuur wordt iedereen erkend voor zijn bijdrage, ongeacht zijn functie. Er zijn geen bevoorrechte mensen met gereserveerde parkeerplaatsen. Iedereen wordt bij de voornaam genoemd. Je bent niet Mr. of Mevr. Zus-en-zo. Je bent Jan, Caroline, Peter of Marie: we werken samen om hetzelfde doel te bereiken. We rekenen erop dat iedereen slaagt. We respecteren elkaar."

    6. Ondersteunen van de groei

    “Als mensen bij ons bedrijf komen werken, is dat niet voor een korte periode. Ze komen bij ons aankloppen om een carrière op te bouwen. Wanneer we een medewerker in dienst nemen, ontdekt hij of zij al snel dat als er een functie met meer verantwoordelijkheid vrijkomt, hij of zij zijn of haar kans kan wagen. Mensen werken slimmer en met meer inzet als ze gepassioneerd zijn over hun werk. Een uitzonderlijk bedrijf zorgt voor een sfeer waarin medewerkers 's morgens met plezier komen werken. Hoewel dit misschien niet elke dag het geval is, hebben medewerkers vertrouwen in hun toekomst bij zo’n bedrijf omdat ze weten dat hun inspanningen zullen worden beloond. Medewerkers worden aangemoedigd om te groeien, om dagelijkse uitdagingen op een positieve manier aan te gaan en om elke kans aan te grijpen die kan bijdragen aan het succes van het bedrijf. Als je wilt dat een medewerker zich met hart en ziel inzet, beloon dan zijn inspanningen, want er is een direct verband tussen oorzaak en gevolg. Elke medewerker kan meer geld verdienen als het bedrijf zelf meer geld verdient.”

    7. Risico’s nemen, innoveren

    “Grote bedrijven zijn gebouwd op de creatieve ideeën van getalenteerde mensen, dus neem risico’s. Natuurlijk maken we allemaal fouten onderweg. Ik heb er zelf zeker ook gemaakt. Als je echt een pionier bent, dan maak je fouten. Sta niet stil in je werk, wees nieuwsgierig. Verlaat je comfortzone, neem risico’s. Wees creatief: je zult anderen en jezelf inspireren om iets nieuws te proberen.”

    8. Teruggeven

    “We hebben allemaal zoveel geluk. Ongeacht onze persoonlijke situatie, veel mensen in deze wereld zullen nooit de kansen krijgen die wij wel hebben gekregen. Het is onze verantwoordelijkheid om op onze eigen manier de hand te reiken om anderen te helpen. We zijn allemaal op de een of andere manier met elkaar verbonden, omdat we deel uitmaken van een grotere gemeenschap. We moeten ons onderscheiden: je hebt misschien niet veel financiële middelen, maar als je iets kunt doen, doe het dan. Probeer elke dag op je eigen manier iets terug te geven. Help je medemens, maak tijd voor anderen, doe wat je kunt.”

    9. Genieten en bescheiden blijven

    “Succes gaat gepaard met veel hard werk, maar de weg naar dat succes kan ook tevredenheid schenken. Waar het om gaat, is je houding. Ik probeer deze levensregel in acht te nemen. Neem jezelf niet te serieus, denk niet dat je te belangrijk bent. Natuurlijk kun je ernaar streven om je stempel te drukken en belangrijke dingen te doen, maar zet je ego opzij. Ga na welke dingen voor jou zinvol zijn en waar je iets aan kunt veranderen, en vergeet alle andere dingen. Geniet, wees productief. Geweldige bedrijven bestaan dankzij geweldige mensen. Toen ik begon, besefte ik dat ik geen genie was en ik dus het beste talent moest aanwerven om van ons bedrijf een fantastische werkplek te maken waar niemand weg wil. Onze medewerkers willen bij ons blijven en het bedrijf helpen opbouwen.”

    Video